Курсовик1
Корзина 0 0 руб.

Работаем круглосуточно

Доступные
способы
оплаты

Свыше
1 500+
товаров

Каталог товаров

How does Media Consumption affect Political Engagement? The Role of Newspaper and Social Media on Probability to Vote

В наличии
500 руб.

download How does Media Consumption affect Political Engagement? The Role of Newspaper and Social Media on Probability to Vote

После нажатия кнопки В Корзину нажмите корзину внизу экрана, в случае возникновения вопросов свяжитесь с администрацией заполнив форму

При оформлении заказа проверьте почту которую Вы ввели, так как на нее вам должно прийти письмо с вашим файлом

CONTENTS:

ABSTRACT

1. INTRODUCTION

2. SUPPORTING THEORIES

2.1. NEWSPAPER READING: H1a

2.2. SOCIAL MEDIA: H2a

3. DATASET

4. CHOSEN VARIABLES

5. GATEWAY TO HYPOTHESES TESTING

6. DISCUSSION AND RESULTS

7. CONCLUSION

8. LITERATURE

9. DO-FILE

ABSTRACT

This paper analyzes the moderating effect of two independent variables of newspaper reading and social media on dependent variable of probability to vote. The data for this observational study was taken from pre-existing online access panel survey from the National Austrian Election Study (AUTNES). It has focused on Austrian National Parliamentary Election held on 15 October 2017, polling a sample of 4,480 respondents. To draw the hypotheses, two theoretical models were applied, having enabled me to improve the knowledge on the underlying research study. Findings show that voters with different frequency of exposure to newspaper behave to some extent differently while they come to voting. This very issue was not, however, valid for social media, although its correlation with probability to vote was statistically significant. The overall result shows that people with different levels of access to news on social media react almost similarly when they are asked whether they are going to participate in election.

Keywords: probability to vote, social media, newspaper, voting, correlation, quantitative analysis, voter survey

Loading...

Последние статьи из блога

Кредитование корпоративных клиентов коммерческими банками

Изучения самовольных уходов из дома и детского дома, совершаемых подростками из разных типов семей​

Расширение Евросоюза на рубеже XX – XXI вв.

Классификация различных типов семей

​ Психологический анализ самовольных уходов из дома и детского дома

Анализ понятия «самовольные уходы из дома и детского дома», классификация самовольных уходов подростков из дома и детского дома

Реформаторская деятельность М.М. Сперанского при Николае I. Подготовка, реализация и оценки кодификации законов.

Реформаторская деятельность М.М. Сперанского при Александре I

Совершенствование организации муниципального управления в сфере образования

Теоретические основы управления ценовой стратегией

Citizens' Responses to COVID-19 Policies: A Comparative Analysis of Russia, Germany, and the USA

Социальная адаптация как объект управления

Адаптация сотрудников загранпредставительств как одна из проблем управления персоналом

Социальная адаптация молодого специалиста

Факторы профессионального становления молодых специалистов

Организация бюджетирования на железнодорожном транспорте

Предпосылки к появлению института медиации в Российской Федерации

Экспериментальная работа по формированию коммуникативных униерсальных учебных действий

Теоретические основы формирования коммуникативных универсальных учебных действий младших школьников

Управление взаимоотношениями с клиентами