Курсовик1
Корзина 0 0 руб.

Работаем круглосуточно

Доступные
способы
оплаты

Свыше
1 500+
товаров

Каталог товаров

Is Open Innovation ‘old wine in new bottles’ or a new paradigm?”

В наличии
400 руб.

Buy essey Buy essey Is Open Innovation ‘old wine in new bottles’ or a new paradigm?”

После нажатия кнопки В Корзину нажмите корзину внизу экрана, в случае возникновения вопросов свяжитесь с администрацией заполнив форму

При оформлении заказа проверьте почту которую Вы ввели, так как на нее вам должно прийти письмо с вашим файлом

The modernization in the system of management of the company, firm or a productive plant and qualitative changes in the requirements to products and services, that are provided for the customers, have set up the problem of the maximum opening product research and have influenced upon all company levels and its staff. Nowadays in order to meet rising demands of the society, practically all companies seek ways to increase their productivity and efficiency. That is why managing staff more and more often turn to so called innovations, which are considered to bring new ways and opportunities for the company to reach the new level of activity.

Moreover, nowadays in the modern studies of management, policy and sociology the Open Innovation paradigm is being rather relevant to the changing conditions of implementation of innovation and technology in firms, which activity connected to world market, and whose goods are tend to be on the top of the list. Nevertheless, in spite of the great range of practical researches large amount of works are rather common and do not reflect the definite features and characteristics of the proposed Open Innovation paradigm. According to Huizingh, “case studies may contrast high and low performing open innovation adopters to increase our understanding of why and how the effectiveness of certain practices is context dependent. We still lack knowledge about how to do it and when to do it.” (Huizingh, 2011 : 9).

Furthermore, in scientific literature (Blindenbach-Driessen and van den Ende, 2006; Tidd and Hull, 2009;) there is a turning point whether open or closed nature of innovation influence on firms’ activity and how this innovations should be implemented and whether the firms staff is ready for implementation. Another question is much more difficult what kind of open innovation can be judged as a real one or should it be describe as pseudo innovation or so called ‘old wine in a new bottle’ (Enkel et al., 2009; Huizingh, 2011; Fredberg et al, 2008). Unfortunately, there is no precise answer to this controversial point. If one company has implemented the open innovation, which was developed on the background of the previous companies’ experience, still with some modification, can it be judged as real innovation or not? Some authors (Groen and Linton, 2010; Gassmann et al., 2010) admit that innovation whether closed or open can help to generate successful company’s activity in specific contexts.

/////

Loading...

Последние статьи из блога

Особенности уплаты государственной пошлины при обращении в суды общей юрисдикции

Государственная пошлина в системе судебных расходов

Понятие, правовая природа и виды судебных расходов

История становления и развития института судебных расходов в гражданском процессуальном праве России

Экономические реформы 1990-х годов: как переход к рыночной экономике отразился на жизни населения и экономике России?

Дидактический потенциал использования структурнофункциональной модели развития профессиональной мотивации у обучающихся вуза

Процесс координации деятельности проектной команды

Судебные штрафы

​ Причины возникновения проблемных кредитов

Экономическое содержание банковского кредитования

Реализация информационной безопасности предприятий на основе специализированных программно-аппаратных комплексов

Задачи стратегической политики развития муниципального образования

Понятия, виды, этапы формирования организационной культуры

Формы и правовые основы франчайзинга в розничной торговле

Международные расчеты по экспортно-импортным операциям

Современная рекламная коммуникация как доминирующий фактор формирования потребительского сознания

Визуальный мерчандайзинг

Пожизненная рента

Анализ структуры и динамики средств пенсионной системы РФ 2024

Интеграция и причины кооперации предприятий в условиях рыночных трансформаций