Курсовик1
Корзина 0 0 руб.

Работаем круглосуточно

Доступные
способы
оплаты

Свыше
1 500+
товаров

Каталог товаров

Marketing activities for the implementation of China's cell phone market, made in Germany

В наличии
1 000 руб.

Buy essey Marketing activities for the implementation of China's cell phone market, made in Germany

После нажатия кнопки В Корзину нажмите корзину внизу экрана, в случае возникновения вопросов свяжитесь с администрацией заполнив форму

При оформлении заказа проверьте почту которую Вы ввели, так как на нее вам должно прийти письмо с вашим файлом

with presentation

Introduction

Marketing research - is a complex multi-step process that requires deep knowledge of the object of study, the accuracy and timeliness of the results is the successful functioning of the enterprise largely depends.

Every company that wants to have a chance to survive in the event of any significant changes in the competitive situation must constantly analyze their competitive position in relation to the members of its strategy group and the other groups. In this regard, the study of competition is an essential task of the marketing department of any firm. Herein lies the relevance of the topic.

The object of the course work are the company's competitors are producing mobile phones. The subject - directly development research program of cellular phones competing firms. The aim of this work is to study the competitors' products.

Conclusion

As can be seen, the Chinese mobile market is booming today. There is still a high level of production of mobile phones to the mobile industry's largest players. However, the growing number and, most importantly, the quality of the products of own manufacturing companies. Along with the long-known, there are also new names.

So far, the credit of the Chinese manufacturers is only one significant achievement in the mobile industry as a whole scale. We are talking about the development of the segment "dual" cell phones that can work with two SIM-cards. The idea is not an invention of the companies from China (that honor belongs to the Finnish Benefon and its ancient phone Twin of 2000). However, they were able to, in effect, create a niche for such devices generate a steady interest in the "dual" phones - first in the domestic market, and today, it turns out, and on other mobile markets. And Russia in this case is almost not a priority, with its operator outlaws, poured into excess amount of the number of subscribers of the country's population.

Celestial today regarded not just as a huge assembly hall for large international companies. There were and continue to appear independent players able to offer original products. Competitiveness is it not so high as we would like to Chinese manufacturers. However, the recent rapid progress - and certainly will progress further.

Loading...

Последние статьи из блога

Экономическая безопасность "Полюс"

Теоретические основы физического и психологического восстановления ресурсов личности

Кредитование корпоративных клиентов коммерческими банками

Изучения самовольных уходов из дома и детского дома, совершаемых подростками из разных типов семей​

Расширение Евросоюза на рубеже XX – XXI вв.

Классификация различных типов семей

​ Психологический анализ самовольных уходов из дома и детского дома

Анализ понятия «самовольные уходы из дома и детского дома», классификация самовольных уходов подростков из дома и детского дома

Реформаторская деятельность М.М. Сперанского при Николае I. Подготовка, реализация и оценки кодификации законов.

Реформаторская деятельность М.М. Сперанского при Александре I

Совершенствование организации муниципального управления в сфере образования

Теоретические основы управления ценовой стратегией

Citizens' Responses to COVID-19 Policies: A Comparative Analysis of Russia, Germany, and the USA

Социальная адаптация как объект управления

Адаптация сотрудников загранпредставительств как одна из проблем управления персоналом

Социальная адаптация молодого специалиста

Факторы профессионального становления молодых специалистов

Организация бюджетирования на железнодорожном транспорте

Предпосылки к появлению института медиации в Российской Федерации

Экспериментальная работа по формированию коммуникативных униерсальных учебных действий